کویید 19 :
ما در حال واکسیناسیون 55 سال به بالا هستیم
امروزه بیش از 5 ملیون شهروند واکسینه شدند .
ادامه مطلب ...
واکسینه به کودکان زیر 12 سال رسیده است
واکسینه
ثبت نام واکسینه
نام نویسی محل برای واکسینه
مکان های تست برداری
Toggle navigation
EN
واحدهای تابعه
واحد های تابعه
پارا کلینیک ها
آزمایشگاه
کارکنان
شرح وظایف مسئول فنی آزمایشگاه
معرفی آزمایشگاه
لیست آزمایشات مرکز
مشاوره ازدواج
کارکنان
معرفی واحد مشاوره ازدواج
واحد های تابعه
بخشهای درمانی
کلینیک تخصصی و فوق تخصصی
کارکنان کلینیک
راهنمای بیماران
کلینیک سلامت جنسی
معرفی
تعرفه خدمات قابل ارائه
اتاق عمل سرپایی
اورژانس
حراست
کارکنان
رئیس امور اداری
معرفی
مرکز در یک نگاه
تاریخچه مرکز
برنامه پزشکان
برنامه پزشکان
برنامه پزشکان کلنیک صبح
برنامه پزشکان کلنیک عصر
کمیته ها
کمیته ها
کمیته اخلاق بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز
کمیته پایش و سنجش کیفیت
کمیته کنترل عفونت
کمیته اقتصاد دارو، درمان و تجهیزات پزشکی
کمیته مدیریت اطلاعات سلامت
کمیته بهداشت محیط
کمیته اخلاق بالینی
حفاظت فنی و بهداشت کار
مدیریت خطر حوادث و بلایا
ارتقای راهبردی خدمات بخش اورژانس
مرگ ومیر، عوارض، آسیب شناسی نسوج
صفحه دانشگاه
صفحه اصلی
سامانه نظر سنجی
نوبت دهی اینترنتی
ریاست
ریاست
رئیس مرکز
مدیر مرکز
فلوچارت
فلوچارت
فلوچارت رسیدگی به شکایات
میز خدمت
میز خدمت
اتوماسیون اداری
نوبت دهی اینترنتی
فیش حقوقی
فرم درخولست اینترنت
آزمون ضمن خدمت
فرم درخواست پست الکترونیک
EN
ورود
کارکنان
مراجعین عمومی
جستجو
اعضای کمیته مدیریت اطلاعات سلامت
دبیر کمیته :
مهندس
ناصر هادی
–
کارشناس
IT
اعضاء:
آقای دکتر جلال فرمانی
–
رئیس کمیته
آقای دکتر تقی نیا
–
نائب رئیس کمیته
آقای دکتر فیروزان
-خانم نازیلا آذری
-آقای حسن زارع
-آقای رضا نصیراله پور
آقای حافظ گنجه ای
-آقای اسلام نصرتی
-خانم معصومه باقری
-خانم فهیمه عباسی
-خانم پریسا شهناس
-خانم دکترناهید مظهری
آقای ناصر خسروشاهی
خانم رویا انصار
آقای محمد علی گلستانپور
هدف کمیته:
در راستای ارتقای سطح کمی وکیفی خدمات بهداشتی و درمانی، ارتقا کیفیت مستندسازی و بالا بردن استانداردهای مدیریت اطلاعات سلامت به تبع آن ارتقا کیفیت درمان و دفاع ازحقوق بیماران با تاکید بر محرمانگی اطلاعات مراقبت بهداشتی را به نحو مطلوب سازماندهی و مدیریت نماید.
مقررات کمیته:
مسئولیت پیگیری جهت برگزاری کلیه کمیته ها طبق جدول گانت تعیین شده توسط دبیر کمیته با هماهنگی واحد بهبود کیفیت می باشد.
صورتجلسه هر کمیته می بایست توسط دبیر کمیته مربوطه طبق فرمت جدید صورتجلسه (پیوست
۲)
تهیه و تنظیم شده و حداکثر ظرف مدت
۴۸
ساعت کاری بعد از تشکیل جلسه به مسئول کمیته ها تحویل داده شود و مسئول کمیته ها نیز ملزم به پیگیری جهت تایپ کلیه صورتجلسات تا حداکثر ظرف مدت
۲۴
ساعت کاری پس از تحویل گرفتن صورتجلسه می باشد.
دبیر هر کمیته ملزم می باشد پس از تایپ شدن صورتجلسه کلیه مصوبات کمیته را به صاحبان فرآیند و ذینفعان هر یک از مصوبات ، اعلام نماید
مهلت پیگیری و اجرا جهت مصوبات فوری حداکثر
۳
روز کاری و جهت مصوبات غیر اورژانسی و زمان بر نهایتاً
۷
روز کاری می باشد.
در ابتدای هر کمیته ، دبیر کمیته می بایست نتایج پیگیری مصوبات جلسه قبل را به صورت مکتوب ارائه نماید و در صورت انجام نشدن مصوبه حتماً علت دقیق آن توضیح داده شود و مجدداً در صورتجلسه جدید قید شود.
حضور کلیه اعضاء ثابت در کلیه کمیته ها الزامی می باشد و اعضاء متغیر را می توان متناسب با موضوع مورد بحث در جلسات دعوت نمود.
بسته به موضوعات مورد بحث دبیر کمیته موظف می باشد
۳
روز قبل از تشکیل جلسه لیست مدعوین و دستور کار جلسه را امضاء شده به مسئول کمیته ها جهت ارسال دعوتنامه ارائه نماید.
کلیه جلسات راس ساعت مقرر برگراز خواهد شد در صورت عدم حضور به موقع ، میزان تاخیر اعضاء ثبت می گردد و در صورتی که هر یک از اعضاء کمیته بیش از
۲
بار تاخیر داشته باشند باید به واحد مدیریت پاسخگو باشد.
کلیه مسئولین واحد های ذکر شده می بایست در حوزه نظارتی خود اطلاعات کافی از استاندارد های تعیین شده وزارتخانه را داشته و در اینخصوص جهت ارزیابی و پایش بخشها چک لیستهای مرتبط زیر نظر دفتر بهبود کیفیت تهیه کنند .
در پایان جلسه گزارش مکتوب طبق فرمت ارسال دانشگاه در صورتجلسات توسط دبیر کمیته ظرف
۳
روز نوشته و پروتکلهای تصویب شده در جلسه نیز به پیوست با امضاء رئیس کمیته (رئیس بیمارستان ) ضمیمه شده و به تمامی واحد ها ارسال می گردد.
کلیه مصوبات بعد از تصویب اکثریت اعضاء کمیته قابلیت اجرایی خواهد داشت.
ارزیابی عملکرد کمیته ها توسط واحد بهبود کیفیت سه ماهه بررسی و پس از اعلام گزارش ارزیابی به مدیریت اجرایی رسماً به اطلاع دبیر کمیته خواهد رسید.
مباحث مطرح شده در کمیته توسط دبیر کمیته صورتجلسه شده و مصوبات کمیته به اطلاع مسئولین رسیده و پیگیری خواهد گردید.